piątek, 28 października 2011

butik.net

Pierwszy tematyczny post chciałabym zacząć od sklepu internetowego BUTIK.NET. Ostatnio zupełnie przypadkiem trafiłam na nich. Wszystko zaczęło się od tego, że wyczytałam w październikowym avanti, że mają oni 30% zniżki na prawie cały asortyment. 
Zniżki zawsze mnie przyciągają, dlatego weszłam i zostałam pochłonięta przez te wszystkie ubrania i dodatki, nie mogłam się oprzeć, zobaczcie co kupiłam! 


 futrzana kamizelka
bluzka w kolorze brązowym (jasna)
nauszniki z futerkiem

Przyznam się Wam szczerze, że nie byłam pewna co do tej kamizelki, ale postanowiłam zaryzykować i to okazał się strzał w dziesiątkę. Być może jest ona trochę krótka, ale grzeje niesamowicie.
Łaczę ją razem z bluzką ze zdjęcia. Nauszników jeszcze nie miałam na sobie, jednak myślę, że będą one cudowne. Za wszystko (łącznie z wysyłką) zapłaciłam ok. 100zł. 

Polecam Wam butik.net myślę, że każda znalazłaby coś w nim dla siebie. Ja na pewno tam wróce! 
Pozdrawiam,
do usłyszenia, B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)