poniedziałek, 23 stycznia 2012

Jak dbać o paznokcie?

Hej, dzisiejszy temat notki to paznokcie. Chyba każda z nas marzy o pięknych, zadbanych, długich i nie łamiących się paznokciach. Ja dziś pokaże Wam kosmetyki, które stosuje do paznokci. Powiem Wam szczerze, że możecie na tym bazować ale oczywiście nie ma mowy o zdrowych paznokciach jeśli nie ma zdrowej diety! U mnie jest z tym różnie, dlatego moje paznokcie w dalszym ciągu czasem się łamią ale myślę, że są w o wiele lepszej kondycji niż jakiś czas temu.

Zacznę od tego, że ok 2 lat temu kupiłam Serum Lovely z witaminą C i wapniem. Jest to serum wzmacniające paznokieć i zawiera kompleks wyciągów z wiśni egzotycznej. Powiem Wam szczerze, że jestem bardzo zadowolona, to dzięki niemu moje paznokcie odżyły. Dużą zaletą jest to, że po rozprowadzeniu serum na paznokciach wystarczy odczekać i ono się po prostu wchłania w paznokieć! Super sprawa!

Drugim specyfikiem Lovely, które używam jest Odżywka z jedwabiem, ma niby ona przeciwdziałać łamanie i przebarwianie się paznokci, czy tak jest- nie jestem do końca przekonana. Po rozprowadzeniu na paznokciach odżywka wysycha zostawiając lekki połysk.

Od jakiegoś czasu używam również balsamu do paznokci w sztyfcie z firmy Oriflame. Ma on za zadania odbudować stan paznokcia. Jestem dość sceptycznie nastawiona do tego typu wynalazków w sztyftach. Raczej kiepsko się rozprowadza oraz moim zdaniem nie jest skuteczny.

Ostatnim kosmetykiem, który znajduje się w mojej szafie do pielęgnacji paznokci jest zwykła oliwka dla dzieci (obecnie Bambino) Raz na jakiś czas nawilżam swoje paznokcie takową odżywką szczególnie na noc.
Poniżej wstawię dla Was zdjęcia opisanych produktów. Cena każdej z tych rzeczy nie przekracza 10 zł.
Pamiętajcie jednak aby Wasze paznokcie miały szansę odpocząć od lakierów do paznokci. Czyli dajcie im luz co jakiś czas (np. na noc) i nie malujcie ich. Ja miałam taki okres w życiu, że moje paznokcie cały czas były pomalowane lakierem. Przy każdym zmyciu lakieru, nakładałam odżywkę i ponownie lakier... Nie wyszło mi to na dobre.

1. Serum wzmacniające (dostępne w Rossmanie)


 2. Odżywka z jedwabiem (Rossman)
A tak prezentują się pędzelki tych kosmetyków
3. Balsam do paznokci (Oriflame)


a Wy macie jakieś sprawdzone sposoby na piękne paznokcie?? Jeśli tak to proszę o zostawienie wiadomości jak to robicie. Będę bardzo wdzięczna! Do zobaczenia niebawem!! Buziaki

6 komentarzy:

  1. Polecam odżywkę Eveline cosmetics "Paznokcie twarde i lśniące jak diament". Nie wierzyłam w to, ale zachęcona opiniami innych kupiłam i wypróbowałam. Jestem zachwycona! to jest niesamowite. Już po pierwszej kuracji 3-dniowej widzę rezultaty. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie problemem były rozdwajające się, więc łamiące paznokcie. Pomogło, polecam i pozdrawiam.
    Zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę dać Ci kilka rad, mam nadzieję, że się przydadzą. Po pierwsze nie spamuj. Gdybyś nie wspomniała, że dopiero zaczynasz, nie weszłabym na Twojego bloga. To naprawdę odpycha ludzi. Odwiedzaj innych, komentuj, ale szczerze, a nie "fajny blog". Zawsze znajdzie się coś do pochwalenia, odnieś się do może do treści. W ten sposób pokażesz, że jesteś. Ludzie i tak zajrzą na Twojego bloga. Rób dobre zdjęcia, pisz ciekawie, zachęć tytułem. I najważniejsze. Pamiętaj, że dopiero zaczynasz. Nic nie przychodzi od razu.

    OdpowiedzUsuń
  3. post bardzo przydatny!
    tylko jeszcze brakuje mi cen tych produktów.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że trafiłam na tego posta, bo przynajmniej spojrzałam na swoje paznokcie i wiem, że wymagają wizyty w spa. Albo chociaż potraktowania ich jakimiś kosmetykami, na przykład tymi, które zaprezentowałaś w notce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam odzywke zjedwabiem :) wlasciwie nie pomogla mi az tak bardzo, ale uzywalam jej do manicure francuskiego :) w tej dziedzinie polecam prezentuje sie znakomicie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę, ze blog dla mnie:) Ja stosowałam oliwę z oliwek po prostu nie oliwkę dla dzieci jakoś fajnie mi służyła;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)