poniedziałek, 18 czerwca 2012

SHINY BOX

Hej moje Kochane,

Doszedł do mnie pierwszy shiny box z miesiąca czerwca! Zamówiłam go sobie w czwartek, w piątek już był u mnie (tyle, że nie było mnie w domu i musiałam dzisiaj go sobie odebrać w punkcie kurierskim).

Przejdziemy od razu do konkretów. Nie będę opisywać co to dokładnie jest, bo każda z Was zapewne się orientuje. Co miesiąc możemy dostać ekskluzywne kosmetyki za darmo. Wystarczy uzbierać 100 shinystars i wymienić je na pudełko. Jeśli w danym miesiącu nie uda nam się uzbierać shinystars to nie dostaniemy pudełka i nie poniesiemy z tego tytułu każdych kosztów. Tak więc nic nie tracimy a jeśli uda nam się zaprosić 20 koleżanek przez co uzbierać 100 shinystars to możemy się cieszyć kosmetykami, które dostaniemy!!!! <3 Ja jestem bardzo szczęśliwą posiadaczką pierwszego pudełka i mam nadzieję, że nie ostatniego!!! 

Shiny Box to wspaniałe pudełko, starannie zapakowane i dostarczane do naszych drzwi:) ZA DARMO



A co znajduje się w pierwszym pudełku?

1. Szampon L'Oreal przedłużający trwałość koloru, jest to produkt PEŁNOWYMIAROWY (normalnie za niego musimy zapłacić 30zł/ 250 ml)



2. Biogena Pharma, multiwitaminowa odżywka do paznokci, jest to produkt PEŁNOWYMIAROWY (normalnie zapłacimy za nią 20zł/ 10ml)

Przeznaczona do paznokci osłabionych i zniszczonych, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się paznokci



Następnie dwie PRÓBKI
3. Pharmatheiss Cosmetics GRANATAPFEL ujędrniający krem do twarzy na dzień, dla cery normalnej i suchej (normalnie zapłacimy za niego 80 zł/ 50 ml)

4. BIODERMA płyn micelarny do czyszczenia i demakijażu skóry wrażliwej (normalnie zapłacimy za niego 53 zł/ 250 ml)

5. Błyszczyk RIMMEL jest to produkt PEŁNOWYMIAROWY (normalnie zapłacimy za niego 20 zł/ 5ml)


A więc widzicie, że kosmetyki równowartości 203 zł ja dostałam za darmo :) 

Po rejestracji można wypełnić ankietę za którą dostaniemy dodatkowo 20 shinystars, dzięki temu kolejne pudełka, które do nas trafią będą dostosowane pod nasze wymagania oraz typ skóry. 

Więc jeśli jeszcze chcecie zdobyć pudełko możecie się śmiało rejestrować. Wszystko jest za darmo!:) A w razie wątpliwości możecie do nich napisać, chętnie Wam odpiszą (ja nie jednego maila wysłałam z wątpliwościami, na które mi odpowiedzieli!:)

Poniżej podaje link do rejestracji 

 KLIK


Powodzenia <3

25 komentarzy:

  1. mamy nadzieje ze beda recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie co do tego pudełka. Zarejestrowałam się i zrobiłam wszystko co trzeba powysyłałam koleżanką link do zarejestrowania się ,a one zrobiły wszytko co im kazałam. Czekam już 3 dni ,a nie przyszły mi punkty ;( Wiesz może dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jesteś pewna ze koleżanki się zarejestrowały a nie otrzymslas gwiazdek to napisz do nich (ich mail jest na stronie) i wyjaśnij ta sytuację

      Usuń
  3. fajne te kosmetyki:):)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kosmetyczna niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też koleżanki się zarejestrowały, a punktów nie dostałam :( / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to również do nich napisz, zapewne mają zbyt dużo rejestraji i nie nadarzaja z nadawaniem shinystars, u mnie do tej pory wszystko przebiegalo ok!

      Usuń
  6. Fajne kosmetyki ; ) . A płaciłaś za przesyłkę ?

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć, masz świetny blog, fajnie piszesz.. ;)
    zapraszam Cię do mnie - organizuję rozdanie gdzie można zdobyć torebkę Asos o wartości ok. 200 zł w wybranym przez Ciebie kolorze!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te pudełko. Zachęciłaś mnie trochę , więc może się zarejestruję :D

    Świetny blog , obserwuję , miłoby mi było gdybyś też to zrobiła ,ponieważ dopiero zaczynam blogowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę ;c Mi od tygodnia nie nabija punktów grrr... Pisałam do nich i nic. Mam pecha

    OdpowiedzUsuń
  10. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    zapraszam
    spodoba ci sie

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne kosmetyki się tam znajdują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że warto ;) może moge komuś pomóc zeby zarejestrowac sie z jej linka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten błyszczyk miałam bardo fajny

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tuu .. Zostanę na dłużej. Oczywiście zapraszam do siebie. Mam nadzieję, że jakiś z moich blogów których Ci się spodoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. hymm zachęciłaś mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbieram i zbieram te punkty i sie chyba nigdy ich nie dozbieram... ;/
    Pozdrawiam, Klaudia ;)
    Zapraszam na mojego bloga na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :) Super blog ,zaczynam śledzić .
    Zachęciłaś mnie do zarejestrowania się na tej stronce :)
    Co do zbierania punktów to muszę tylko wysłać link koleżankom i wtedy mam 20 puntków ? Czy one muszą się też zalogować ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)