niedziela, 15 lipca 2012

ESSENCE STAMPY SET opis

Hej Kochane,

Na dziś przygotowałam opis zestawu do robienia stempelków na paznokciach firmy Essence. Zakupiłam go na allegro razem z lakierem do stempli (ma o wiele gęstszą konsystencje i o wiele lepiej się nadaje niż zwykły lakier) Cały zestaw wygląda następująco:

 Zestaw składa się ze stempelka, zdrapki oraz płytki ze wzorami (w zestawie jest ta płytka po prawej stronie, tą po lewej dokupiłam dodatkowo).

Przyznam szczerze, że sprawdziły się moje obawy i cały zabieg stempelkowania nie poszedł mi najlepiej. Paznokcie wyszły dość nieudolnie. Ale być może praktyka czyni mistrza, jak dojdę do wprawy to na pewno Wam o tym napiszę. 

Ale przejdźmy do opisu...

do zdobienia paznokci użyłam lakieru podkładowego w kolorze miętowym Inglot nr 969 oraz lakieru do stempelków w kolorze czarnym (jest jest opcja biała i chyba srebrna)



Pomalowałam paznokcie swoim lakierem podkładowym. Wcześniej użyłam jeszcze bazy pod lakier.

Następnie na płytę nałożyłam lakier do stempelków (musicie nałożyć go dość sporo!)

Za pomocą zdrapki starłam nadmiar lakieru, w ten sposób że został on tylko w "rąbkach"

Następnie użyłam stempelka na który odcisnęłam wzór i przyłożyłam go do paznokcia. 
Oto efekt...

I niestety muszę przyznać że te wzory które użyłam nie sprawdzają się przy moich paznokciach, ponieważ mam dużą płytkę paznokcia i jak widzicie wzorek nie pokrył całego paznokcia (pewnie inaczej by było gdybym użyła innego wzoru np. małego kwiatka)

Na najmniejszym paznokciu wyszło trochę lepiej.


Podsumowując zestaw ten jest dość fajną alternatywą dla tych, co nie mają zdolności w zdobieniu standardowym paznokci. Jednak i tak wymaga on od nas wprawy. Na reszcie paznokci wzorek wyszedł krzywo i brzydko. Póki co brak mi cierpliwości na tego typu zabawy, może kiedyś do tego wrócę ale wtedy na pewno wykorzystam inny wzór:)

Cena zestawu do ok 11 zł
lakier do stempli ok 7 zł
dodatkowa płytka ok 8 zł

Co sądzicie o tego typu zdobieniu paznokci?

Buziaki :)

42 komentarze:

  1. Ja tam wolę sobie kupić zwykły lakier do zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie wiedziałam że wymyślili już takie rzeczy :D ale ja nie mam cierpliwości do robienia takich rzeczy. Nie wyszło źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo zabawy,ale efekt nawet nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest tak źle a ja to już w ogóle bym sobie krzywdę zrobiła stempelkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. stempelki super też planuję zakupić coś takiego :)
    co do ziajki na komary to ja nie używałam bo nic mnie nie dopadło ale mój TŻ korzystał z tego 2 razy i zaczerwienienia i bąble zniknęły jeszcze tego samego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wyszło ;D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz się z takim czymś spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawy wzorek. Essense jak zwykle się sprawdziło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Równiez mam te stempelki i płytki , ale inne wzorki i sobie chwale je :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam się, że pierwszy raz słyszę o stempelkach do paznokci. Czego to ludzie nie wymyślą :).

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja obeszłam chyba całe miasto i nie ma stempelków ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny odcień ma ten Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się. Chyba nie takie trudne? Bo jakoś specjalistką w dziedzinie malowania pazurków to nie jestem ;), a efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam dużą płytkę .. więc to nie dla mnie ..
    ale ogólnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło ładnie może sama spróbuję ale ja nie mam cierpliwości do robienia wzorków, naklejania naklejek itd ;-)


    Na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja muszę to mieć! :)


    Zapraszam po powrocie: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oj zgadzam się, że trzeba dojść do wprawy, bo mnie to też nie wyszło ;(
    jeśli lubisz się bawić w malowanie pazokci, to zapraszam Cię do akcji, która zaczyna się jutro : http://truefashionlife.blogspot.com/2012/07/akcja-paznokciowa.html ;) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. no co Ty opowiadasz? jak na pierwszy raz to wyszło całkiem fajnie :)

    kochana bransoletki podwójne - 49 zl a pojedyncze - 39 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno daje to duże ułatwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że efekt jest całkiem ciekawy. ;)


    Zapraszam do siebie: adylls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o takich stempelkach, ale przyznam, że fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podoba taki ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło bardzo ładnie tylko szkoda, że nie starczyło żeby pokryc cały paznokieć :(

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chce mieć takie paznokcie <3 Na moim blogu jest zdjęcie jak wyglądają moje poobgryzane paznokcie.. zazdroszczę Ci ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. A tam nie jest źle!! :) fajnie to wygląda... zawsze to coś innego na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię wzorki stemplowe, ale do tych blaszek na całą płytkę nie jestem do końca przekonana. Akurat ja mam bardzo drobną płytkę, a robi mi się to samo co Tobie, czyli boki paznokcia zostają niepokryte stemplem i trzeba domalowywać brakujące elementy zwykłym linerem.

    OdpowiedzUsuń
  27. o kurcze, jak się cieszę że znalazłam notkę o tych stemplach, od jakiegoś czasu na nie 'choruję' ale nie wiedziałam czego się spodziewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Posiadam. Jestem zadowolona, mimo tego, że jak mam dłuższe paznokcie to wzorek z płytki jest zbyt krótki :)... ale mam do tych stempelków sentyment

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale genialny zestaw <3
    chyba sobie taki kupię <3

    OdpowiedzUsuń
  30. już dawno przymierzałam się do zakupu takiego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdecydowanie za duzo zabawy z tym

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze Ci wyszło! Jak na pierwszy raz super :) Inne kolory i będzie bomba!
    Zapraszam do siebie na rozdanie bransoletek i oczywiście nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie ci w tej sukience :> zapraszam do siebie http://ciachoooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)