niedziela, 15 grudnia 2013

Co warto kupić na ebay?

Hej Kochane,

Dzisiaj post o zakupach na ebay.com Zawsze mnie kusiło aby coś zamówić na ebay ale zawsze się tego bałam. Allegro znam praktycznie od podstaw a ebay była to dla mnie nowość.

Zaczęłam od założenia konta na paypal'u gdzie przelewam sobie pieniądze ze swojego konta a później za zakupione przedmioty na ebay (bądź innych zagranicznych stronach) płace już paypal. Nic prostszego.

Zaczęłam od zakupów z Chin. Dlaczego? Produkty są bardzo tanie! Za przesyłkę często nie musimy płacić i od tego postanowiłam zacząć swoją przygodę- tak asekuracyjnie żeby się nie zrazić gdyby coś poszło nie tak.

W przyszłości chcę zamówić kilka przedmiotów ze Stanów jednak zazwyczaj przerażają mnie koszty wysyłki :(

Wszystkie pokazane niżej przedmioty pochodzą z Chin, na ich przesyłkę musiałam czekać ok 3 tyg. ale w końcu doszły:)






1. Case do telefonu Samsung Galaxy S2 $3,30 czyli PLN 10,04


2. Pędzle Professional Stipple Fiber Powder Blush Brush Foundation $2,99 czyli PLN 9,09 za sztukę

Chodzą pogłoski, że te pędzle są podróbką słynnych pędzli z Real Techniques. Trudno mi się do tego odnieść bo pędzli RT nie miałam nigdy i nie mogę ich porównać. Na pewno są na nich wzorowane co widać na pierwszy rzut oka. Na te co zamówiłam nie mogę na razie narzekać, spisują się dobrze- tym bardziej za taką cenę.



3. Gąbeczka typu BB $1,20 czyli PLN 3,65

Oczywiście jest to podróbką słynnej gąbeczki Beauty Blender. I tak samo jak powyżej nigdy nie miałam oryginału więc nie mogę porównać tych dwóch produktów. Z wyglądu wydaje się taka sama, ale ta moja chińska podróbka jest strasznie mała (wydaje mi się, że o wiele mniejsza od oryginału). Podkład nakładałam ją raz na mokro i nie przekonała mnie (wolę zdecydowanie pędzel Hakuro do podkładu) a gąbeczką nakładam korektor i sprawdza się dobrze!


4. Zegarek Geneva $2,94 czyli PLN 8,94 


5. Portfel / kopertówka  $5,37 czyli PLN 16,33


  

 A Wy robicie zakupy na ebay'u? Jeśli tak to co polecacie? Co najbardziej opłaca się tam kupować? Chętnie skorzystam z Waszych rad. Jeśli macie jakieś pytania- piszcie chętnie na nie odpowiem. BUZIAKI



        

14 komentarzy:

  1. nigdy nie robiłam tam zakupów, ale super rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane zakupy ;) Na ebayu nie kupowałam jeszcze, bo się boje, ale posprawdzałam - biżuteria z Chin jest BARDZO tania, a nawet ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle i portfel sama bym kupiła, ale z moją znajomością angielskiego kiepsko i bałabym sie, że co nie tak pozamawiałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. portfel i etui na telefon - bardzo fajne !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupowałam nic z Ebaya. mam zamiar kupić podróbkę TT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie chciało mi się "ogarnąć" ebaya :) Ale za to z chińskich stron zamawiałam. I jestem zadowolona. Zegarki świetnie się sprawują już ponad rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie kupowałam na ebayu, ale muszę w końcu to zmienić bo świetne rzeczy można kupić za grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje typy to portfel i zegarek :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie robiłam tam zakupów.

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne rzeczy, ja nigdy tam nie kupowałam i jakoś nie zamierzam :)


    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest ci wstyd nosić taki badziewny zegarek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tak było to bym go nie kupowała i bym go nie pokazywała :-)

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)