piątek, 15 sierpnia 2014

Urlopowe kosmetyki

Hej Kochane

Pewnie większość z was jest już po wakacjach albo w trakcie. Ja jak zwykle swoje zaczynam na samym końcu.. co ma swoje plusy i minusy.

Urlopaowanie zaczynam dopiero za ponad 2 tygodnie a cel naszej podróży nie jest do końca znany.

Tak czy inaczej doczekać się już nie mogę. Jestem juz po wstępnych zakupach i oto to co kiedy innymi ze sobą zabieram :)


Jak zawsze przy podróżowaniu samolotem z ograniczeniem kg bagażu stawiam na miniatury kosmetyków. W tym roku kupiłam również opakowania 100 ml w Rossmannie do których przeleje np płyn miceralny, tonik, odżywkę żeby nie brac dużych opakowań.


I na koniec mój zapas kosmetyków do opalania (kupione na promocji w Rossmannie -40%) oczywiście nie wszystkie dla mnie.


A Wy jesteście już po urlopach czy przed?

BUZIAKI

13 komentarzy:

  1. miniatury sprawdzają się w tym przypadku świetnie ! :) Tez jestem przed urlopem, i tez dopiero za 2 tygdnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w następnym tygodniu wybieram się na wakacyjny odpoczynek, mam nadzieję, że pogoda dopisze ;) Miłego wypoczynku! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie o urlopie nie myślę, za dużo mam na głowie jak na razie :-(
    Ostatnio kupiłam ten żel z Isany, jest bardzo przyjemny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pastę Sensodyne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam takie opakowania w tesco i te z dozownikami przeciekały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa! Nie strasz mnie! :) ja juz przelałam do jednego płyn miceralny a do drugiego odżywkę. Poleza 2 tyg w kosmetyczkę i zobaczę. Gorzej jak się rozleja w podróży

      Usuń
    2. Wiesz co w tych z dozownikiem co ja mam to jest taka niby zawleczka do zatkania żeby sikę nie przekręcił a mi się rozlało właśnie w podróży dobrze ,że miałam osobną kosmetyczkę na to :) takiego czuja miałam :)

      Usuń
    3. Hmm.... no Kochana trochę mnie nastraszyłaś, też się jakoś zabezpieczę :)

      Usuń
  6. duuuuuużo wszystkiego, u mnie też się powoli zbiera :D
    obserwuję od dawna iii zapraszam do siebie !
    http://cosmeticblondeinvasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń






  7. because you have to share information about your experince article I say thank you, and we wait for further information ^^

    Cara mengobati TBC pada wanita hamil secara alami

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more success
    you may also like

    Obat Tradisional Penghilang Jerawat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)