wtorek, 13 marca 2012

Nowości

Dobra Kochane, mam nadzieję, że już na stałe powracam do świata blogujących ;). Dzisiaj pokażę Wam tylko moje nowości kosmetyczne i ubraniowe ;) A w następnym postach na pewno pojawią się recenzję i outfity. Niestety się rozchorowałam. Chociaż i tak bardzo się cieszę, bo w tym sezonie byłam chora pod koniec jesieni i teraz. Kiedyś chorowałam średnio co miesiąc ;). Właśnie mąż przywiózł mi jakieś leki z apteki i zostawił w niej 50 zł. Mam tylko nadzieję, że pomogą, bo do soboty muszę być zdrowa!!! ;)

Ale przejdę do sedna, ostatnio moja i tak pokaźna kolekcja lakierów powiększyła się o cztery cudeńka z Inglota. Zdałam sobie sprawę, że mam manię na lakiery. Jeśli traci się odcień jakiego nie posiadam a mi się podoba to kupuję. Lakiery Inglota do najtańszych nie należą ale zapisałam je na liście MUST HAVE i postanowiłam kupić ;) Wybrałam wiosenne, pastelowe kolory. W następnych postach pokaże Wam je dokładniej jak wyglądają na paznokciu i krótko opiszę.

Kolejną moją nowością kosmetyczną jest zestaw kosmetyków Eveline. Kupiłam go w Biedronce za 19,90zł. Skusiłam się na niego głównie przez to, że była w nim odżywka 8w1, o której czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii. Wypróbuję i też Wam dam znać. Dodatkowo w zestawie był puder z którego jestem mega zadowolona i tusz do rzęs, który jest moim ulubieńcem :). Ale więcej szczegółów też w osobnym poście!

Ostatnio w Reserved wpadły mi w oko spodnie, idealne na wiosnę w takim pięknym malinowym kolorze i bluzka różowa, w sumie nie lubię różowych ubrań ale tak bluzka mnie czymś urzekła. Jak tylko przyjdzie prawdziwa wiosna na pewno pojawi się jakiś outfit z wykorzystaniem tym rzeczy;)




A na sam koniec najważniejsza wiadomość, udało mi się nawiązać kolejną współpracę tym razem z firmą QUIZ.PL
Na ich stronie możecie kupić na prawdę bardzo tanie i dobre kosmetyki! Jeśli macie ochotę to wejdzie na ich stronę i same się przekonajcie! Ja dziękuję bardzo pani Małgosi za zaufanie. I niebawem na blogu pojawią się recenzję tego, co dostałam do testowania.

57 komentarzy:

  1. Bardzo ładne spodnie !!!
    Bluzka również jest ładna i także skusiłabym sie na te rzeczy. :p
    a ten lakier z inglot fioletowy wyglada ciekawie :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że róż króluje :)

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery godne pozazdroszczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam ostatnio recenzje na temat lakierów Z serii Safari:)
    Bluzka jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory lakierów są super ;)
    ja mam zaledwie 4 lakiery do paznokci (;

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie choruje na takie ale jeszcze bardziej delikatny odcien rozu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne kolorki lakierów z inglot'a;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne kolory lakierów!
    a za odżywkę Eveline sama ręczę - mam ją i od dawna uzywam
    uratowała moje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dostałam jeszcze w tamtym roku kilka rzeczy do testowania z safari, ale do tej pory nie mogłam wystawić recenzje, bo mam trochę problemów ze skórą, cerą i muszę najpierw się z nimi uporać.
    te lakiery z Inglota wyglądają zachęcająco, nmg się doczekać kiedy pokażesz je na paznokciach !
    właśnie stosuje odżywkę do paznokci z Eveline i to już drugi "cykl" kiedy mam ją na paznokciach, słyszałam o niej wiele dobrego. Mam nadzieję, że moje paznokcie będą mocniejsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery z inglota przepiękne!
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobaja mi się lakiery inglota (szczególnie dwa ostatnie) i jestem ciekawa rezencji kosmetyków Quiz, bo nigdy oprócz lakieru nic od nich nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery i bluzka <3

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczoteczka w tym tuszu jest świetnaa <33 miałam tki sam ale się skończył..;(
    A lakieru są cudne takie wiosenna kolorki ;pp

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery do paznokci z firmy Quiz :) Gratuluję współpracy!
    Ja chciałam upolować ten zestaw Eveline w mojej Biedronce, ale kiedy się tam wybrałam, już go niestety nie było :( Ale to w sumie nie problem- masakr mam zapas, puder też mam, a bez odżywki się obejdę, bo będę smarować paznokcie olejem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo rany jakie piękne lakiery! Idealne kolory, ile kosztują lakiery z Inglota? <3 Witaj Basia, fajnie, że jesteś znowu z Nami!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kolory lakierów! I do tego ta przepiękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolory tych lakierów;) spodnie mm;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne lakiery 3 i 4 ;)

    mam ten zestaw z Evelinu :d

    fajne spodnie ;)

    lubię firmę quiz ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 pierwsze lakiery z Inglot mają śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ten fioletowy lakier z inglota to numerek 153 ? :) A z niecierpliwością czekam na recenzję błyszczyku z safari ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Inglota bym wybrała ten trzeci lakier ;)) Piękny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolorki lakierów ;)
    I ubrania też mi się podobają bardzo ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie te lakiery z inglota sa super! kolory typowo wiosenne :) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. zdrowiej szybko!! cudowne lakiery i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te lakiery z Inglota, ale ja totalnie nie lubię ich pędzelków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana piszę Ci tutaj cenę szczotki z włosia dzika o która pytałaś. W sklepie stacjonarnym 31zł, na stronie producenta 35zł plus przesyłka: http://www.khaja.pl/pl/index.php?8,szczotka-do-wlosow-helena-tradycyjna

    OdpowiedzUsuń
  27. super zakupy! :) teez chcę!;( ale juz sie spłukałam:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Safari - najlepsze lakiery ;)

    zapraszam ;)http://fashionableworldcataley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super spodnie i świetne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakiery z inglota!!! Swietne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. lakiery moja milosc:) swietne sa:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne lakiery - podobają mi się kolorki. :)

    Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy! :*
    http://morenita-natural.blogspot.com/2012/03/tag-7-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne kolory lakierów, też na takie poluję ;)

    Zapraszam do nas http://czarodziejskiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. życzę powrotu do zdrowia, mam nadzieję, że dobry humor związany z nabyciem nowych cudeniek choć troszkę się do tego przyczyni! :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, tam moje pierwsze rozdanie w którym do zdobycia jest diamencikowy kołnierzyk, jako że kończy się już jutro zapraszam bardzo bardzo serdecznie :)
    pozdrawiam, Ula.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo sięc ieszę, że Ci sie podobają moje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki:) torebkę kupiłam w River Island;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Też muszę kupić sobie spodnie ale liczę na cygaretki
    A lakiery Safari chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne lakiery,idealnie wpisujące się w pastelowe trendy :)
    A różowe rzeczy bardzo fajne,bedzie ładnie na ulicy wyglądała nie tak ponuro przynajmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. brr! Tusz jest baaaaardzo słabiutki :| a Inglot robi świetne kosmetyki :D! Lakiery mają super jakość więc cena jest jak najbardziej odpowiednia. Różowe ubrania? Pasują do twojej urody :)

    pozdrawiam a w wolnej chwili wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ale kolorów u ciebie ;) podba mi sie tne fioletowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny blog :)
    Przy okazji zapraszam na nasz blog : http://kokosnews.blogspot.com/

    Proszę o pozostawienie śladu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. te kolorki inglota super! a reservedowe zakupy cudowne! idealne na wiosnę :) bluzeczkę sama też oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też mam manię na lakiery! :) i ostatnio dostałam w prezencie prześliczny pomarańczowy lakier o jakim marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Inglot:D Moje ulubione lakiery:* Obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  45. kiedyś byłam "chora" na punkcie miętowego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog! dodaję do obserwatorów :)
    I zachęcam do tego samego :))
    http://all-life-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog. ;)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne odcienie lakierów <3
    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  49. Twój lakier INGLOT nr3 na zdjęciu jest boski *.* uwielbiam miętowy kolor. A co do zestawu z eveline to mam tą odżywkę i mimo , że kosmetyczka mi ją polecała bo mam bardzo kiepskie paznokcie nic mi nie dała ;<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)