wtorek, 14 sierpnia 2012

SHINY BOX- sierpień.

Cześć Kochane,

Dzisiaj od popołudnia chodzę cała w skowronkach. Pan kurier przyniósł mi paczkę a w niej sierpniowe pudełko Shiny Box. Kiedy je otworzyłam, cieszyłam się jak małe dziecko- na prawdę!!!:) Moim zdaniem to najlepsze pudełko do tej pory - przynajmniej trafili w 90% w mój gust ;)

To moje trzecie pudełko, oczywiście za darmo:)


A teraz krótki opis tego co znajduje się w pudełku


Krem na noc Efektima- produkt pełnowymiarowy. Zabezpiecza skórę przed starzeniem się. Cena takiego kremu to 25 zł/50 ml (nie taka wysoka)
Ale zobaczcie jak to pięknie wygląda! Jak działa tak samo jak wygląda to chyba się nigdy nie postarzeję ;)




Kolejny produkt to pomadka Maybelline Hydra Extrem - produkt pełnowymiarowy. Zapłacimy za nią normalnie 20 zł/4 ml
Kolor 725
Uwielbiam takie kolory i najlepiej się w nich czuję. Dziś miałam nią pomalowane usta i jestem nią zajarana!:) 



Kolejny pełnowymiarowy produkt to lakier do paznokci Rimmel (a dopiero co post niżej stawiałam na tą właśnie markę jeśli chodzi o lakiery);) Zapłacimy normalnie za niego 9,90/ 8ml
Kolor 058 Lemon Drop

I co ciekawe w zeszłym roku przeszłam milion drogerii w poszukiwaniu lakieru do paznokci w kolorze cytrynowym, nigdzie nie znalazłam takiego, który by mnie zadowolił. Później o tym zapomniałam. A dziś taki lakier sam przyszedł do mnie. Właśnie pomalowałam nim paznokcie. Może później wrzucę zdjęcie na facebooka!! ;-)

Teraz pora na próbki.
Po raz kolejny Bioderma płyn micelarny tym razem Hydrabio H2O. Przeznaczony do skóry odwodnionej. Przywraca jej komfort i miękkość, eliminując przy tym uczucie ściągania.Skutecznie usuwa i zmywa makijaż. Nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry. 
Normalnie zapłacimy za niego 50 zł/200 ml - trochę drogo.. ja tak szaleć raczej nie będę.

Bioderma była również w czerwcowym Shiny Box. Pod koniec sierpnia pojawi się w denku ponieważ już ją wykończyłam i krótko Wam opiszę moje odczucia.

Kolejna, ostatnia próbka to krem do rąk Alva. Kosmetyk naturalny za co plus dla niego. Ma specyficzny zapach, być może nie każdemu się spodoba. Mi bynajmniej nie przeszkadza:) 
Normalnie zapłacimy za niego 35 zł/75 ml- trochę drogo. Na razie za dużo nie mogę o nim powiedzieć, ale dziś już go próbowałam i faktycznie nawilża skórę rąk i jest ona bardziej elastyczna!



Ku mojemu zaskoczeniu w pudełku znalazłam również Gratis- prezent 
Cena całego zestawu to 36 zł

A w nim trzy pełnowymiarowe produkty WIBO

Maskara wydłużająco- pogrubiająca z moją ulubioną szczoteczką.
Odżywkę do paznokci , którą już posiadam w swojej kolekcji, więc pójdzie albo na wymianę albo na rozdanie. Ktoś chętny na wymianę?!:)
Odżywka wygładza płytkę paznokcia. Wzmacnia i regeneruje. Zapobiega rozdwajaniu i stymuluje wzrost paznokcia. Można nakładać jako bazę pod lakier. Ważność do 07.2014


Oraz satynowy cień do powiek. Ja mam masę cieni dlatego ten też pójdzie na wymianę lub rozdanie. Ktoś chętny na wymianę?

Podsumowując.
Dostałam piękne pudełko z wspaniałą zawartością o łącznej kwocie ok 180 zł zupełnie za darmo.

Wiem, że niektóre z Was zniechęcają się tym, że NIBY trudno jest uzbierać Shiny Stars które wymienia się na pudełka. Jednak moje Kochane nie nastawiajcie się tak pesymistycznie. Ja też myślałam, ze nie dam rady a udało mi się!

Tak więc dla wszystkich niezdecydowanych, mocny kopniak !! Spróbować zawsze warto bo nic za to nie płacicie a może się udać!! 

Więc jeśli chcecie dostać pudełko (a chcecie na pewno!:P)
Klikacie na rejestracja--- rejestrujcie się--- zapraszacie znajomych --- cieszycie się z pudełka!:)
Klikajce poniżej
REJESTRACJA

 

A ja zbieram się do nadrabiania blogowych zaległości i zmykam na Wasze blogi :*

48 komentarzy:

  1. zakochałam się w kolorze lakieru :D jest booski :D
    czekam na recenzję kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze! miłego testowania :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty :)
    lakier w kolorze cytrynki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta paczuszka, bo zawiera lakier do paznokci.^^

    OdpowiedzUsuń
  5. calkiem fajne pudeleczko....lakier fajny kolor ma :) mam identyczny pekajacy z inglota

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Bioderme , a ten płyn jest cudowny !
    Już obserwujemy i liczymy na rewanż :)http://www.cherry-sad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co, to lakier mnie przekonał i tusz :) Tusz miałam i jest fajny, tani i efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartość jednak mi się nie zbyt podoba idea shiny no po prostu to nei dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje Basiu...ja nie moge jakos uzbierac punkcikow:)))...ehh...zazdroszcze:)))
    buziaki i dziekuje za mila wizyte:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczepiste pudełko :D
    Wszystko bym przygarnęła, tylko jakoś stanęłam na 35 punktach i nie mogę uzbierać dalej ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka fantastyczna zawartość wszystko mi się podoba aaaaa ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, a ja jeszcze nie mam żadnego punktu :P a jestem tam od kilku miesięcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym też takie!
    Jak na razie mam 20 punktów, a jestem już tak długo na tej stronce!
    Jak udało Ci się uzbierać aż 100 punktów?
    Mam jeszcze jedno pytanie, czy dostaje się też punkt za to, że ktoś kliknie w link?
    Obserwuję!

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie, jesli spodoba Ci się, to będzie mi miło jak zaobserwujesz:
    http://my-beauty-trinkets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszcze <3 !
    ja prosze o pomoc :( http://shinybox.pl/?ref=ffdced7

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy zestaw. ;) Też szukałam cytrynowego lakieru, ale niestety żaden nie sprostał moim wymaganiom.

    OdpowiedzUsuń
  16. o czyli to jednak prawda, bo myślałam czy się tym zająć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda zachęcająco :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pudełko ;)
    Wpadła mi w oko ta szminka i lakier.>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję. Ja się tam zarejestrowałam już jakiś czas temu , ale nie mogę uzbierać tych 100 punktów ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy ;)
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedz w poście ;) http://cosmicdays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kosmetyki. Zajrzyj do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor lakieru do paznokci :3
    zapraszam do odwiedzania i obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo proszę! to fajnie, że trafiło Twoje gusta :)
    moja współlokatorka miała ten tusz lovely ale jej nie służył :(

    OdpowiedzUsuń
  24. boskie jest to pudelko! mi sie nie udalo uzbierac ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne pudełeczko ;) ja sie nie bawie w cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O! Gratuluję ;)) mi wciąż brakuje 60pkt do mojego pierwszego pudełeczka heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana zapraszam na fan page mojego bloga :)
    http://www.facebook.com/pages/Zacznij-od-nowa/157388891051480

    OdpowiedzUsuń
  28. Już przestały mnie jarać te boxy, ale do rzeczy: kochana napiszesz recenzję porównawczą biodermy sensibio i hydrabio? Ciekawa jestem czy nawilżająca jest lepsza od klasyku :) Pewnie nie tylko ja :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  29. same fajne rzeczy a lakier cudny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow! super sa te prezenty!

    Dodaje do obserwowanych i mam nadzieję ze wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kolor lakieru z Rimmela:)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  32. No to fajnie <3333
    Czekamy na recenzję :D
    zapraszam do mnie : http://welcome-to-realityy.blogspot.com/
    bardzo proszę o miły komentarz ;* oraz dodanie do obserwatorów zrobię to samo *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkiem interesujący, postarali się ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy Ci przesłali.


    Zapraszam do mnie ;)
    Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja się zarejestrowałam i strasznie ciężko mi to idzie ;( już chyba za dużo ludzi w tym siedzi i ciężko jest uzbierać te 100gwiazdek ;( a bardzo bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjne prezenty !
    Własnie planuje kupić tą odzywke do paznokci :)

    Zaoraszam na rozdanie -> http://mojbabilot.blogspot.com/2012/08/porzadki-w-szafie-czyli-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam pytanie dotyczace zbierania gwiazdek. Czy jesli np. uzbieram 50 w sierpniu to we wrzesniu one przepadna czy nadal pozostana a ja bede mogła sb dozbierać?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale fajne rzeczy :)
    Mam ten tusz z Lovely i jestem bardzo z niego zadowolona , jak dla mnie numer 1 i kosztuje malutko :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam taką maskarę, szczoteczka jest faktycznie świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. masz ciekawe porady w sprawie kosmetyków ;) napewno z nich skorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)