piątek, 5 października 2012

Przegląd kremów do rąk

Hej :)

Pogoda za oknem coraz bardziej daje nam w kość. Temperatura znacznie się obniżyła, krótko mówiąc zbliżamy się do zimy.. Stąd też mój post. W tym okresie nasza skróra potrzebuje szczególnej ochrony. Wychodzimy z ciepłego domu na dwór, gdzie jest już zimno, szczególnie nasze dłonie narażone są na przesuszenie. 

W okresie jesień/ zima ja jestem wręcz uzależniona od kremów do rąk. Nienawidzę kiedy moje dłonie są suche, dlatego bardzo często sięgam po krem.. zużywam ich wtedy dość dużo.

Przedstawię Wam krótką recenzję tych, które w danej chwili testuję.

Tyle obecnie ich posiadam:



Ziaja - kokosowa terapia skóry i zmysłów

+ bardzo przyjemny, kokosowy zapach,
+ wygładza skórę jak zapewnia producent, lecz efekt ten nie utrzymuje się zbyt długo,

-początkowo klei się po nałożeniu na ręce, trzeba trochę odczekać aby się wchłonął,
-nie zauważyłam, aby wzmocnił moje paznokcie, a tak również zapewnia producent.

Pojemność: 80 ml
Cena: ok 6 zł

Ogólnie: Bardzo fajny krem, w przystępnej cenie. Ziaja jak zawsze dała radę.  POLECAM



ORIFLAME - krem do suchych rąk

+ bardzo przyjemny zapach, mój ulubieniec,
+ zawiera olejek ze słodkich migdałów, który nadaje mu ten piękny zapach
+ nawilża i wygładza suchą skórę,
+ po stosowaniu tego kremu moje dłonie są przyjemne w dotyku, dlatego używanie go to dla mnie sama przyjemność,

- dość mocno się klei zanim się wchłonie.

Pojemność: 150 ml
Cena: ok 14 zł/ 100 ml jednak ja swoje duże opakowanie kupiłam w promocji (chyba za 15 zł)
 
Ogólnie: jest to moje trzecie opakowanie i raczej nie ostatnie. Jest on duży, bardzo wydajny. Spełnia wszystkie moje oczekiwania. POLECAM!!



ORIFLAME- Glicerynowy krem do rąk

+ podobnie jak poprzedni krem zawiera w sobie olejek ze słodkich migdałów
+ zapach nieco się różni od tego powyżej ale również jest przyjemny
+ szybko się wchłania
+ dobrze nawilża i wygładza skórę

- ma trochę rzadszą konsystencję niż poprzedni krem

Kupiłam takie małe opakowanie z myślą, że będę nosić go w torebce:)

Pojemność: 50 ml
Cena:  ok 9 zł za 100 ml w promocji

Ogólnie: Podobnie jak poprzedni krem w Oriflame jest on godny polecenia. Obydwa idealnie sprawdzają się w zimie. POLECAM.



ZEPTER Swisso Logical

+zawiera ekstrakt z Echinacei oraz aminokwasy, które mają wzmocnić paznokcie,
+ konsystencja fajna, bardzo kremowa,
+ zapach przyjemny!
+ bardzo fajnie nawilża i wygładza skórę,

Pojemność: 5 ml
Cena: 74 zl/ 100 ml

Dostałam go w wrześniowym Shiny Boxie.

 Ogólnie: Krem bardzo fajny, ale jak dla mnie za drogi. 74 zł za 100 ml kremu do rąk to lekka przesada!! Fajnie, że jest mały bo noszę go w torebce. Jeden starczył na kilka aplikacji, ale na szczęście mam jeszcze jeden!!:) POLECAM



ALVA

+ kosmetyk naturalny i organiczny,
+ konsystencja jest bardzo fajna
+ po nałożeniu na dłonie nie klei się i szybko się wchłania,
+ wygładza skórę,

- bardzo nieprzyjemny zapach, który mi przeszkadza,
- po naniesieniu na dłonie zapach jest delikatniejszy, ale i tak męczący jak dla mnie!

Pojemność: 18 ml
Cena: 35 zl/ 75 ml

Dostałam go w lipcowym Shiny Boxie.

Ogólnie: Jak dla mnie to zbyt wygórowana cena jak za krem do rąk, który działa jak jego tańsze odpowiedniki! Ja go na pewno nigdy nie kupię. A swój noszę w torebce i na szczęście już mi się kończy;) NIE POLECAM


Używałyście któryś z tych kremów, a możecie macie jakieś swoje ulubione, które możecie mi polecić?!

Buziaki! 
 

28 komentarzy:

  1. Chyba skuszę się na ten duży z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tylko z tych co przedstawiłaś krem z Ziaji ;) zbliża się zima, więc podejrzewam duuuże zakupy jeśli chodzi o dłonie ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten z Oriflame ;)
    A obecnie używam jakiegoś z Isany i z Garniera ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. krem avon rozświetlający z care ;p zapraszam do mnie http://pacmanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że trafiłam na taki post! Właśnie zaopatruje się w kremy i ten post mi pomógł, dzięki! Na pewno skorzystam :-)
    zapraszam ll0v3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam ziajke kokosowa...zapach jak dla mnie obledny...nie moge jej jakos nigdzie znalezc bo chetnie bym ja sobie znow kupila:)))
    pozdrawiam Basiu i udanego cieplutkiego weekendu zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostaje zazwyczaj z Francji od mamy kremy do rąk, ale moim ulubionym kremem będzie zaawsze z ziaji kozie mleko.

    padziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ziaje kokosową i przyznam , że mi się podoba :>


    zapraszam do mnie : orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam obydwa kremy z oriflame. Chociaż od dawna zastanawiam się nad kupnem tego z Ziaja
    Zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na chłodniejsze dni najlepsze są kremy z neutrogeny :) miałam kilka i z każdego byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, neutrogena jest bardzo dobra, w mrozne dni sprawdza sie swietnie

      Usuń
  11. Uwielbiam ten krem z ziaji-zapach najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również Ziaja to dla mnie rewelka-jeszcze kakaowa-obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam ich ale też jestem od takich kremów do rąk uzależniona w zimę

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne podsumowanie i kocham produkty firmy ziaja :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kokosowy z Ziaji, a reszty jeszcze nie próbowałam.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili oraz zachęcam do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeśli chodzi o tę sfere, to uwielbiam wlasnie Ziaje :)
    Zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten z Ziaji taki średni jest.

    U mnie do wygrania karta prezentowa Empik !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się twój blog :)) Będę wpadać częściej :**
    Obserwujemy?
    pchla-i-ja.blogspot.com

    Blog jest o mojej historii z Pchłą (koniem)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najbardziej lubię Cztery Pory Roku

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wyżej podanych przez ciebie kosmetykow do pielegnacji rak uzywalam aby z Ziajii.. Ma piekny zapach i nawet moje rece ten krem toleruja ;P
    Ale chyba najbardziej z kremow do rak sprawdzaja sie z Neutrogeny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie:
    http://www.kamson.pl/2012/10/konkurs-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Żaden z tych kremów nie używałam, ale polecam krem do rąk firmy Evree- najlepszy jaki dotychczas używałam- na długo nawilża moją skóre dłoni, która niestety jest bardzo sucha. Koszt to ok 10zł :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ziajkę miałam uwielbiałam ten kokosowy zapach zwłaszcza okresem zimowy

    OdpowiedzUsuń
  24. z tych kremików znal alve i ziaje i jak najbardziej polecam,,,
    a Ciebie serdecznie zapraszam na rozdanie, gdzie także jest kremik do rąk, który może dołączyć do Twojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kremy do rąk z ORIFLAME ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój ulubiony krem do rąk to eveline glicerynowy z kozim mlekiem. To jest krem-maska do rąk i panokci świetnie pachnie i dobrze nawilża;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)