wtorek, 18 grudnia 2012

Mini Haul + paczka od Ivony

Cześć Kochane!:)

Ostatnio mam strasznego lenia, muszę się poprawić i przygotować dla Was więcej postów! 

Co myślicie o tej całej nagonce na koniec świata? Ciekawa jestem Waszego zdania. Ja w tą przepowiednie Majów nie wierzę i nie mam zamiaru dać się zwariować. Przy tym wiele firm nieźle zarabia na "końcu świata". Niezły chwyt marketingowy, nie sądzicie?! Ja nie mam zamiaru w tym uczestniczyć! KOŃCA ŚWIATA NIE BĘDZIE!! Bo mam wiele planów i zadań do spełnienia!;)

A teraz zakupy Rossmanowo- Naturowe:D

W Rossmanie zaopatrzyłam się w nowy tusz oraz genialną pomadkę 

ASTOR Big & Beautiful  w przecenie ok 22 zł

RIMMEL by Kate Moss w kolorze 104. Bardzo kremowa, dość trwała pomadka, nie wysusza ust i i i jest cudowna! cena om 15 zł




W Naturze kupiłam standardowy zestaw czyli szampon Pantene Aqua Light i maskę z jedwabiem z Joanny. Nierozłączny duet w pielęgnacji moich włosów zimą. Szampon kupiłam za 18 zł :(( bo nie było promocji, a maskę za ok 7-8 zł.



I kilka dni temu otrzymałam paczkę od IVONY, która postanowiła wyróżnić mnie za to, że często udzielam się na jej blogu, komentuje i odwiedzam ją. Dla mnie oczywiście to sama przyjemność bo lubię czytać jej posty ale jest mi miło, że pomyślała o mnie przed świętami.

W paczce od Ivony znalazły się:
- balsam do ust Nivea, jestem go bardzo ciekawa!:D 
- Green Pharmacy maslo do ciała- też nigdy go nie miałam i jestem ciekawa jak się sprawdzi
-oraz dwie maseczki z Ziaji, które bardzo lubię:)

Na dzisiaj to wszystko,
ściskam Was mocno i życzę miłego wieczoru!!:)

16 komentarzy:

  1. hah!tez ostatnio macalam ta pomadke..identyczny odcien...piekna jest faktycznie, jednak sobie odpuscilam...narazie!
    tej maski nigdzie u mnie nie moge wyhaczyc, mam odzywke i jestem z niej zadowolona...dlatego ciekawa jestem jak by sprawdzila sie maska:)

    ciesze sie ze paczuszka dotarla w calosci...zycze satysfakcji ze stosowania:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję ze nie bedzie konca swiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eee tam tych końców świata było juz tyle, że sie pogubiłam :) po tym piątkowym ide na after :D hehhe

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniec świata? Czyli mam "korzystać" z ostatnich chwil życia bo jakieś plemię machające kijami postanowiło sobie zrobić z nas jaja. :) Nie to nie dla mnie.
    Szminka jest niesamowita i fajnie, że w niedrogiej cenie. Na pewno kupię sobie taką tylko może w innym kolorze. maseczki z Ziaji kocham, szczególnie nawilżając bardzo dobrze działa na moją cerę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta maska jest naprawdę taka dobra ? :) nie miałam okazji jej używać i testować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zbawienie zima, po niej nie elektryzuja się włosy;) i sa lejace

      Usuń
  6. Wszystkie maseczki z ziaji są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam Lip Buttera- pierwsze wrażenie zrobił na mnie fenomenalne ;) śliczna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny kolor szminki! Uwielbiam te maseczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ten tusz kupiłam w zestawie z dwoma lakierami:) za 33 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kolor tej szminki, sama nad takim myślę :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczka :)
    Chętnie sama bym taką chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  12. szminka Kate jest jak dla mnie najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)