sobota, 8 grudnia 2012

Prezentowe inspiracje.

Cześć Kochane!

Do napisania tego posta skłoniło mnie życie. Nadszedł już taki czas, że wypadałoby zacząć kompletować prezenty dla najbliższych. Poza tym moja mama powiedziała mi, że prezent od niej i od taty mam sobie wybrać sama. Bardzo długo się zastanawiałam i nie wiedziałam co mogę chcieć. Przeglądając internet znalazłam kilka fajnych pomysłów. Poniżej możecie zobaczyć moje pomysły na prezent. W większości są to produkty, które ja sama chciałabym dostać bądź które kupię komuś z bliskich mi osób. 

Coś dla kobiet:

Dla maniaczek urody

Lakiery do paznokci z górnej półki


Pędzle do makijażu- tu Hakuro (oczywiście może to być zestaw tańszych pędzli) wszystko zależy jaką kwotą pieniędzy dysponujemy. 

Palety cieni do powiek- tu Sleek Oh So Special- zdecydowanie polecam Oh So Special lub AuNaturel, najbardziej popularne i pożądane palety dzięki którym wykonać możemy dzienny makijaż. 
 lub zestaw kosmetyków- jakichkolwiek. Np. do pielęgnacji ciała, pięknie zapakowane, pięknie pachące na pewno zadowolą każdą kobietę:)

Dla maniaczek włosowych

Tangle Teezer- wersja standardowa lub kompaktowa. ja posiadam obydwie i zdecydowanie wolę tą standardową wersję. 

Świece zapachowe


Dla miłośniczek muzyki

Dla śpiochów i domatorów



Dla miłośniczek książek

Lisa See- Dziewczęta z Szanghaju- POLECAM! Dostałam tą książkę dwa lata temu pod choinkę i jest to wzruszająca i bardzo wciągająca lektura.

Ale jeśli znacie gust swoich bliskich na pewno wybierzecie odpowiednią dla nich książkę:)

Dla modomaniaczek- akcesoria typu torebka, portfel, eleganckie rękawiczki


Perfumy (na zdjęciu moje ulubione)


Coś dla mężczyzn

Również perfumy (tu ulubione mojego męża)

Golarka

Galanteria (portfel, pasek..)

Dla maniaków smarfonów- rękawiczki dzięki którym nawet na mrozie będzie można obsługiwać dotykowe ekrany telefonów, tabletów itp.
 albo bokserki :)

I to na tyle... Oczywiście pewnie pomysłów znalazło by się o wiele więcej :)

Jeśli chcecie pomysły na prezenty dla dzieci bo np macie takie w rodzinie a nie wiecie co kupić to służę pomocą bo moja córka ma dwa latka i muszę być w tym temacie na bieżąco ! :D Dajcie tylko znać to taki post się pojawi.

Ściskam mocno!
BUZIAKI

50 komentarzy:

  1. Ile cudowności, świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piżamki, dresiki cieplutkie jak łóżeczko :) A rękawiczki no hicior :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły. Ja już swoje prezenty kupiłam, a kilka pomysłów umieściłam na blogu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery:)) chętnie przygarnęłabym coś z essil lub opi:))

    OdpowiedzUsuń
  5. słuchawki obłędne a książka wydaje się ciekawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytalam Dziewczeta...i przyznaje Ci racje...znakomita ksiazka!polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam wszystkie książki Lisy See. Teraz będę czytać jej najnowsza książkę, kontynuację tej właśnie. Jestem mega ciekawa!

      Usuń
  7. Ja do tej pory nie wiem co kupie bliskim :(( moze sie czyms zasugeruje? Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam prezent, prawie dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już dla misia kupiłam prezencik ;) dla rodziców też zostali dziadkowie ;) ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. te rękawiczki wzbudziły moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspirujący post i bardzo pomocny ;) Właśnie rozglądam się za prezentem gwiazdkowym dla Lubego i taki portfel wydaje mi się strzałem w dziesiątkę, ale poszukam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko bym chciała!! ojacieeee!

    OdpowiedzUsuń
  13. widze ze mamy bardzo podobny gust ;) co do ksiazki, widze ze wstawilas lise see, nie wiem czy to przypadek, ale ja czytalam jej kwiat sniegu i bylam zachwycona. Ze swojej strony polecam tez sleeka oss i tangle wersje standardowa ;) a takie lakiery moglby mi ktos sprawic, nie obrazilabym sie jako maniaczka lakierowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pedzle hakuro <3 moje must have !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z każdego prezentu się cieszę nawet takiego za przysłowiowe 5 zł :) więc mnie każdy zadowoli byle czym, nie jestem wybredna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawie tu :)
    obserwujemy ?!
    http://saaamiii25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne praktyczne pomysly... sama bym wiekszosc widziala pod swoja choinka :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  18. ja poproszę taką śliczną piżamkę

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam tą szczotkę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie ma za co kochana :)

    fajne pomysły na prezenty ja bym się cieszyła z kazdego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. co roku zawsze mam problem z kupnem prezentów ! :d

    OdpowiedzUsuń
  22. dużo ciekawych pomysłów:))!

    OdpowiedzUsuń
  23. tez wlasnie myslalam o tangle teezer ;)

    zapraszam do konkursu do wygrania BIŻUTERIA
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi by się przydały dobre pędzle :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety, ale podobno ma wrócić w nowym opakowaniu z pompką, więc zapowiada się zmiana na lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pomysły, wszystko bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. moje must have, pędzelki, paletki, tangle teezer, mam takie same upodobania ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w tym roku chyba postawię na prezenty robione ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie by zadowoliły ciepłe kapcie, świeczka i jakikolwiek lakier do paznokci♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne pomysły! :)
    Te słuchawki są cudowne, szukam tego kolorku ♥

    www.ye-ti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. No nie powiem pomysły twe niektóre są świetne. :)
    Słuchawki też bym takie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  32. No świetne pomysły, na pewno się przydadzą :) Paletki Sleeka to hicior, każdą kobietę, która lubi się malować zadowolą :)
    Ja to najbardziej cieszę się z butów :P Nie muszą być przecież jakieś drogie, ale buty kocham i jestem chora na ich punkcie :D Tak samo mam manie na punkcie żeli pod prysznic, każda nowa sztuka daje mi olbrzymią radość :D

    OdpowiedzUsuń
  33. przydałyby mi się takie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tangle Teezer - właśnie to ja zamówiłam sobie u mamy na prezent ;D Już jest kupione i czekamy na przesyłkę! Jaram się tym! Hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny post:) zapraszam serdecznie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. osobiście chciałąbym książkę i słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne pomysły. Mi spodobały się cienie.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny zestaw pędzli o oczywiście książka!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczności ;) Sama skusiłabym się na kilka rzeczy, które wstawiłaś, np na torebkę :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Pędzle by mi się bardzo przydały, a co do prezentów, to nadal nie wiem co kupić mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi tez podoba się zapach perfum Miss Dior.

    OdpowiedzUsuń
  42. do takich perfum idealnie pasuja piekne kreacje;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)