środa, 30 stycznia 2013

New in

Cześć Serduszka!

Dzisiaj post na szybko, chciałam Wam pokazać co ostatnio wpadło do mojej szafy.

Jakiś czas temu pisałam na fb, że zrobiłam na zakupy w Bershka on line. Bardzo się z nich cieszyłam i wyczekiwałam kuriera.. Niestety dostałam od nich telefon, że jedna rzecz przeze mnie zamówiona jest niedostępna. Pomyślałam wtedy od razu "Nie mów tylko, że sukienka" a pani oznajmiła mi, że nie ma już sukienki w magazynie. Ohhh... no ale resztę zamówienia zamówiłam i tym oto sposobem uboższa paczka przyszła do mnie.







Wszystkie te rzeczy pochodzą z wyprzedaży. Ja zawsze na Berska kupuję podczas wyprzedaży i już nie mogę doczekać się kolejnej!!

Następnie kupiłam czarne szpilki w CCC. Wiem, że jest tu wiele przeciwników butów w "szpic". Ale ja to powtórzę po raz kolejny. Ja je bardzo lubię i cieszę się że wracają do łask. Świetnie się w takim fasonie czuję i dobrze podkreślają i wydłużają nogę!!

PS. tak, mój rozmiar stopy to 41! I nie mam z tym problemu;) Przy 182 cm wzrostu dziwne jakbym miała stopę rozmiar 38 :D 


Oraz dwie współpracę

Pierwszą nowością (którą znacie z poprzedniego posta) jest sweterek od http://wholesale-orders.com/


oraz maskę do włosów i kilka próbek od http://www.pilomax.pl/ - po przetestowaniu pojawi się recenzja


 
To wszystko,
BUZIAKI :D

ROZDANIE!  

37 komentarzy:

  1. Fajne ciuszki :) Gratuluję współpracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa super bluzka z Bershki :) szkoda z ta sukienka, ja w sumie często zaglądam do tego skelpu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka i sweterek są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczy fajne aczkolwiek ja omijam z daleka Bershke, wszystko co tam kupiłam wytrzymało zaledwie miesiąc - tragedia u nich z jakością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to kiepsko, ja nie wiem.. mam ich kilka ubrań i są nienaruszone. Mam nadzieję, że się nie przejadę:)

      Usuń
  6. Ostatnio odwiedziłam najbliższe centrum handlowe i korzystając z wyprzedaży kupiłam naprawdę wiele rzeczy za małe pieniądze. Bluzeczkę Twoją również widziałam, czaiłam się na nią,ale nie było rozmiaru.. :<

    Pozdrawiam,Sandy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sweterek jest cudny , MATKO BOSKA strasznie mi sie podoba . <3
    zakochałam sie w nim a bluzeczka też niczego sobie : )
    I fajne te maseczki xD
    + ZAPRASZAm do mnie w miare możliwości : ) xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wyprzedaże! :) super sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny pasek i kolorowy sweterek *.*
    czekam na Twoją recenzję po przetestowaniu WAXa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluzeczka z BSK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta bluzka z Bershki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna bluzeczka :) jaka wysoka jesteś - jak modelka :) buty także śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki mam identyczne tylko że na wyższym obcasie. Fajnie się w nich chodzi bo są wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wysoka jesteś ^^ Wszyscy mi mówią, że jestem wysoka ale widzę, że przy tobie mogę się schować z moim 170 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your blog damn much! Wanna follow each other via GFC? Tell me know ;)

    Btw, join my GIVEAWAY for winning jewelry from efoxcity.com! Link : http://sausanhanifah.blogspot.com/2013/01/efoxcity-giveaway-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny sweter w paski ;) Po prostu cudny <3 , fajny blog ;) Obserwuję może rewanż ?
    http://ordinarytea-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wax ma fajne mask, mam okazje testowac ta z alesem i jestem z niej bardzo zadowolona:)182 cm...no, no wysoka z Ciebie dziewczyna Basiu:)moje 175 cm to pikus hehe:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. P.S. Ja mam 174 i noszę buty po 15 cm i bardzo mi z tym dobrze ;D

      Usuń
  19. o jeju!
    jaki piękny sweterek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne rzeczy ;) Bluzka mi sie najbardziej spodobala :d

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamawiasz coś przez internet ,jest na magazynie a potem nagle nie ma ... Ehc ,szkoda ;)
    Sweterek za to jest uroczy , sama chetnie bym taki przyodziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakos nie mogę się przekonać do nakupów online :/
    cudowne rzeczy! sweterek podoba mi sie najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem bardzo ciekawa tej sukienki, skoro najbardziej zależało Ci właśnie na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda tej sukienki .


    PS Zapraszam na konkurs u mnie na blogu gdzie możesz wygrać bon na zakupy w sklepie Merg.pl ! Im nas więcej tym większy bon !
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://ksiazkowy-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne nowości ;) sweterek bardzo mi się podoba :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super blog zapraszam do mnie :) http://mypassionmyemotion92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. sweterek i pasek są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Frędzlokowa jest taka śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)