środa, 17 lipca 2013

Co nowego w mojej szafie? Czyli haul wyprzedażowy

Hej Kochane!

Jak pewnie wiecie w sklepach teraz panuje szał wyprzedażowy, mam nadzieję, że udało Wam się kupić coś fajnego za małe pieniążki. Poniżej pokaże Wam co ja kupiłam (nie wszystkie rzeczy są z wyprzedaży ale o tym za chwilę)

Stałe czytelniczki mojego bloga pewnie wiedzą, że uwielbiam zakupy on-line w Bershka. Dlatego nie mogłam doczekać się tego dnia... tym razem praktycznie rzuciłam się w wir zakupów na samym początku wyprzedaży i udało mi się upolować kilka fajnych ubrań.

Uwielbiam Bershkę! Kurier przywozi nam paczkę prosto z Hiszpanii, bardzo starannie zapakowaną. Ubrania są bez żadnych zabrudzeń (co czasem zdarza się w sklepach). Dodatkowo dołaczają specjalną torbę-folię w którą możesz zapakować ubrania gdyby okazały się nie dobre i chciałabyś je zwrócić lub wymienić. Zamawiacie kuriera który przyjedzie po paczkę i wszystko jest bezpłatne. Dlatego bardzo polecam Wam zakupy w Bershce on line. Czas oczekiwania na paczkę to średnio 3-4 dni robocze. 




Sukienkę kupiłam za ok 45 zł


koszula która nie była przeceniona kosztowała ok 40 zł

i bluzka coś ok 30 zł

 

W pierwszym tygodniu wyprzedaży wybrałam się do Mohito aby zakupić kilka rzeczy, najbardziej zależało mi na spódnicy i udało mi się ją kupić po niższej cenie

Skusiłam się również na białe szorty, które są trochę luźniejsze i nie opinają się na udzie, bo właśnie na takich mi zależało. 


oraz kupiłam spodnie typu 7/8 które przydadzą mi się do pracy :)


W Reservd kupiłam przecenioną bluzkę, która również posłuży mi do pracy. Kosztowała 40zł


Ostatnio również moim ulubionym sklepem z butami okazało się elilu.pl. Znajdziemy tam buty w bardzo niskiej cenie. Są tam nawet modele bardzo podobne jak w Zarze a oczywiście trzy razy tańsze. Jakość tych butów jest na prawdę dobra. Ja kupiłam takie balerino- sandały :) kosztowały mnie po zniżce 5% - 56zł


I na koniec żeby powiało latem, którego ja jeszcze nie miałam okazji odczuć na własnej skórze- strój kąpielowy. Długo bolało mnie serce, bo wydałam na niego w Gatta 159zł ale cóż jak ma się duży biust to tak jest.. o stroju z H&M czy innej sieciówki mogę zapomnieć a w Gatta zawsze znajdzie się jakiś fajny w moim rozmiarze. Postanowiłam kupić bardzo klasyczny, czarny aby służył mi latami. Jakość jest oczywiście proporcjonalna z ceną. 

A żeby nie był nudno kupiłam w Takko Fashion majtki od stroju za 19 zł w bardzo żywym kolorze:)

 

Wpadło Wam coś szczególnie w oko? :)

Pochwalcie się co udało Wam się kupić podczas wyprzedaży,


A ja przypominam, że jeszcze 6 dni trwa rozdanie na moim blogu, gdzie możecie wygrać zestaw biżuterii . Szczegóły znajdziecie w poście TUTAJ

BUZIAKI

42 komentarze:

  1. również uwielbiam Bershke:) a z Twoich zakupów wszystko bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, szkoda tylko, że bez wyprzedaży jest tam strasznie drogo :)

      Usuń
    2. Racja !! Kupiłam żakiet za 50 zl ktory kosztował 220zł opłaca się czekać:-)

      Usuń
  3. Ja też ostatnio kupuje masę ciuchów na wyprzedażach :P Mohito jest mega, ostatnio kupiłam tam sukienkę za 50zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś szczęściara, ja takich tanich sukienek tam nie widziałam :(

      Usuń
    2. One znikają w pierwszym dniu ;) Ja nie przepadam za zakupami przez internet - boję się wyboru nie tego rozmiaru.

      Usuń
    3. Nie ma sie czego bac, często na stronach sa podane rozmiary w cm.możesz sie zmierzyc a w bershce nic nie tracisz bo jak coś okaże sie za male lub za duże to możesz zwrocic lub wymienić

      Usuń
  4. Zazdroszczę zakupów ;) Wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy ! :)
    Zpraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczę sklep z butami fajowy:) na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupy bardzo udane:))
    białe spodnie to podstawa!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio dorwałam w Primarku bodajże majtki od stroju, które nie odkrywają całego tyłka. Teraz poszukuje gory, z czym też jest trudno, ale tymczasem noszę te takie 'paski', które spina-wiąże się z tyłu. Są świetne, bo nawet kiedy się opalam to nie zostawiają śladów ramiączek, bo ich po prostu nie mają, a dobrze się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa! Bardzo mi sie takie podobają ale z moja dużą miseczka u mnie sie nie sprawdzaja;)

      Usuń
  9. A ja aktualnie korzystam z Zara online :D Spodnie, które wcześniej kosztowały 170 zł, można kupić za 80 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w zarze nic nie mogłam znaleźć dla siebie :)

      Usuń
  10. cudne nowości.... szczególnie urzekła mnie sukienka numerek 1 i koszula z 2 zdjęcia... i jakie niskie ceny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta koszula mi się podoba, ta bez rękawów. Ale i inne nowości bardzo ciekawe ;) Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak samo mi się najbardziej koszula podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka z Bershka i sandałki z elilu najlepsze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna ta spódniczka :) i koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne nowości ;) Koszula cudna choć nie mój kolor ale za to bluzeczka z Reserved totalnie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka Mohito i koszula Bershka są super ;) I te buciki! Mega! Obłowiłaś się na tych wyprzedażach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowne, najbardziej podoba mi się kodszula :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka cudowna! i biale spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukieneczka i spódniczka wspaniałe :) Mimo, że nie przepadam za jasnymi ciuszkami...

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sukienka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie!!! wspaniałe rzeczy do wszystkiego!!!
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy! Szczególnie szorty, spodnie i strój wpadły mi w oko :) A co do zakupów w Bershce to muszę koniecznie obczaić co i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jejku, sukienka jest przepiękna! ♥.♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się sukienka, jest śliczna! :)

    Obserwujemy? Napisz u mnie ;)
    adgjh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że zakupy udane. Najpiękniejsza jest spódnica z Mohito i sukienka z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze świetne rzeczy mają w tej bereshkce ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie-http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wystarczy przeczytać notatkę, wszystko pisze o zmywaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. spódniczka i spodenki cudne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odwiedzam wszystkie Wasze blogi!:)